VÝMĚNA, VRÁCENÍ, REKLAMACE


Výměna, vrácení zboží

Co Vás čeká a jak na to:

  1. Potřebujeme vědět, co se Vám stalo, a jak Vám s tím můžeme pomoci. Napište nám na e-mail rysa@rysa.cz nebo volejte 776 543 327
    Číslo objednávky, popř. datum objednání zboží: .....
    Celé jméno: ..... (vyplníte jméno objednávajícího)
    Chci zboží vyměnit za ..... (celý název nebo odkaz) / Chci zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet: ..... (číslo účtu)
  2. Zboží musí být nepoškozené, nenošené a neprané s originální vysačkou
  3. Dále Vás prosíme o pečlivé zabalení, aby se zboží nepoškodilo při přepravě.
  4. Balíček nám jednoduše zašlete zpět na adresu RYSA, Jana Janošková, Supíkovice 22, 790 51 Supíkovice
  5. Jakmile k nám zásilka dorazí, vyřešíme neprodleně Váš požadavek.
  6. Ze zákona máte na vrácení nebo výměnu zboží 14 dní.


Reklamační řád

Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na adresu RYSA, Jana Janošková, Supíkovice 22, 790 51 Supíkovice

Reklamovaná položka musí být zaslána s veškerým dodaným příslušenstvím a dokumentací, včetně čísla objednávky je-li uvedeno.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.