VÝMĚNA, VRÁCENÍ, REKLAMACE
Výměna, vrácení zboží
Co Vás čeká a jak na to:
- Potřebujeme vědět, co se Vám stalo, a jak Vám s tím můžeme pomoci. Napište nám na e-mail rysa@rysa.cz nebo volejte 776 543 327
Číslo objednávky, popř. datum objednání zboží: .....
Celé jméno: ..... (vyplníte jméno objednávajícího)
Chci zboží vyměnit za ..... (celý název nebo odkaz) / Chci zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet: ..... (číslo účtu) - Zboží musí být nepoškozené, nenošené a neprané s originální vysačkou
- Dále Vás prosíme o pečlivé zabalení, aby se zboží nepoškodilo při přepravě.
- Balíček nám jednoduše zašlete zpět na adresu RYSA, Jana Janošková, Supíkovice 22, 790 51 Supíkovice
- Jakmile k nám zásilka dorazí, vyřešíme neprodleně Váš požadavek.
- Ze zákona máte na vrácení nebo výměnu zboží 14 dní.
Reklamační řád
Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na adresu RYSA, Jana Janošková, Supíkovice 22, 790 51 Supíkovice
Reklamovaná položka musí být zaslána s veškerým dodaným příslušenstvím a dokumentací, včetně čísla objednávky je-li uvedeno.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.